FANDOM

Silent Night (z ang. cicha noc).  Pegaz (chwilowo alicorn). Lubi wpatrywać się w księżyc i uwielbia księżniczkę Lunę, ale też współczuła jej, gdy jako NMM Celestia wygnała ją na księżyc.
Silent Night.png

Silent Night

WyglądEdytuj

Silent ma ciemnoniebieską sierść. Jej pyszczek jest lekko rozjaśniony. Grzywa i ogon są fioletowo-niebieskie, jednak u grzywy fiolet ma inny odcień. Posiada różowe oczy przypominające oczy Celestii. Obok ma kilka piegów. Nosi ona jasnoniebieski berecik, którym ukrywa tymczasowy róg, (którego z kolei nie ma cały czas). SN choć jest w wieku Mane6 nie posiada znaczka. Prosi o to Lunę, a może raczej Nightmare Moon, ale to długa historia, która pojawi się już niedługo.

LunikaEdytuj

Pojawi się też w drugim fanficku, a raczej części drugiej. Jednak wygląd i imię będą inne, (ale wszystko będzie podane w fanficku) Silent Night to podobna historia z tą zamianą tak jak Luna zamieniła się w Nightmare Moon, tak Silent Night w Lunikę.
Lunika.png

Lunika

Wygląd LunikiEdytuj

Nadal ma ten sam odcień sierści, jednak pojawiają się tam jasnoniebieskie paski. Znikają jej jasne piegi i pojawiają się ciemne, lecz pod czołem. Wyrzej również jest róg, ale dziwnie połamany. Ucho podobnie. Ma nietoperze skrzydła. Grzywa i ogon są zielono fioletowe. Oczy natomiast ma kształu oczu Rarity. Jej oczy są jasnoniebieskie, ale wyglądają tak jak u niewigomego kucyka (o tym też w fanficku, mogę dodać, że to ma coś wspólnego z księżycem). Tego samego koloru co oczy ma ten sam berecik co nosiła jako Silent Night.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki