FANDOM

Shamia jest pegazicą. Jest to miła, ładna i nieśmiała klacz ze złą przeszłością, która nie raz palnie coś głupiego, albo pokaże swą niezdarność. To bardzo przeszkadza jej w życiu, ale więcej o niej dowiecie się niżej. Ma bardzo bujną wyobraźnię.
Shamia.png

Shamia (Shy)

Teraźniejszy WyglądEdytuj

Shamia to bardzo ładna klacz, niestety ona nie chciała, nie chce i nie chciałaby tak wyglądać w przyszłości. Chciałaby wyglądać nie bardziej słodko czy ładniej, ale ostro, rockowo i w lekkim nieładzie, a przynajmniej w większym niż teraz, bo teraz to, że jest taka ładna nie czyni jej do końca ogarniętą.

Shy jest jasno różową klaczą z jasną kremową grzywą w dwóch odcieniach. Grzywa wygląda bardzo ładnie, lecz nie jest do końca dobrze ułożona, Shy nie dba o nią tak bardzo. To samo z ogonem. Mia posiada piękne zielone oczy z długimi rzęsami, lecz chce mieć dłuższe. Są dla niej i jej marzeń bardzo ważne. Nad nosem posiada jasne piegi. Za to jej nos i uszy są wyjątkowo inne niż u innych kucyków. Są mocno spiczaste. Sham osobiście to odpowiada, niestety może to jej też przeszkadzać, i obawia się chęci do lubienia tego. Jej skrzydła są lekko natapirzone, sama to zrobiła i teraz żałuje, że zrobiła to tak szybko, bo jej siostry znów mają powód do pogorszenia jej sutuacji. Myśli, że przez jej wygląd łatwiej zauważyć jej nieśmiałość i łagodność, co jest sporą prawdą. Shamia tego nie znosi, po prostu ma tego dość. To jest dla niej jedna z jej najgorszych wad. Chociaż dla niej cała ona jest jedną wielką niemądrą i głupią wadą świata, która niszczy jego kawałeczki.

RodzinaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki