FANDOM

Ten kucyk jest tworzony, więc nie narzekaj że nie jest rozbudowany!
Caterine
Caterine by PinkiePie;3
Pierwszy rysunek z painta
Sierść Jasno-Niebieska (podobna do Rainbow Dash)
Oczy Czerwone
Grzywa Zółta(podchodząca pod złotą)
Znaczek Mikrofon
Zajęcia Gra w piłkę, słuchanie muzyki i gadanie w radiu.
Rodzina Pinkie Pie, Maud Pie, Limestone Pie, Marbe Pie, Sapling Keep i Rovektic (kuzynki)

Daring, Cris i Zayn (kuzyni) Cloudy Quartz, Samantha, Ramendi i Sool De Mey (ciocie) Igneous Rock, Steven Cherry, Dert Sapp i Aleksander Syrty (wujkowie) Wróżka Jasmin i Detta (babcie) Clouderst Star i Almore (dziadkowie) Sabrine i Sredet Kool (rodzice) Scrappy i Almon Day (bracia) Jenna (siostra)

Gatunek Jednorożec
Płeć Klacz
Małżonek Tristan Juice
Dzieci Lodem
Caterine (ang.Caterine) jednorożec, klacz, kiedyś uwielbiała piłkę niestety rzuciła to dla dziennikarstwa i telewizji. Żona Tristana Juice i matka Lodema.

WyglądEdytuj

OgólnieEdytuj

Na początku Caterine miała być pegazem, napewno nie alikornem;-; z kolorową grzywą i złotą sierścią oraz znaczkiem radiem. Obecnie jest jednorożcem i ma znaczek mikrofon.

GrzywaEdytuj

Caterine ma żółtą, podchodzącą pod złotą prostą grzywę i ogon.Czasami spina sobię ja gumką, tak jak i ogon.

OczyEdytuj

Caterine ma czerwone jasne oczy.

HistoriaEdytuj

NarodzinyEdytuj

Cate urodziła się 1992 12 sierpnia w Manhatanie, obecnie ma 21, jej tata Sredet Kool jednorożec i mama Sabrine, pegaz cieszyli się z Caterine chociaż to było ich drugie dziecko, jej brat Scrappy urodził się 29 czerwca w 1990. Caterine w wieku 7 miesięcy dostała autko za 260 dolarów (1040 zł) było ozdabiane platyną i złotem często jeździła nim z Kalą, swą sasiądka (rok i dwa miesiące). Na swe pierwsze urodziny dostała domek (taki żeby się zmieściła ona z Kalą) W wieku 17 miesiący (rok i 5 miesięcy) przeprowadziła się do Ponyville a w tym samym czasie Kala do Baltimare.

Źrebięce LataEdytuj

Cate w nowym mieszkaniu czuła się dobrzę.Trochę tylko tęskniła za Kalą. Potem odbyły się jej 2 urodziny, dostała na nie hulajnogę.Miesiąc po urodzinach pojechała do Aqua Parku.Potem była wigilia, na nią od Mikołaja dostała wielką maskotkę Toma i Jerrego, domek dla lalek i mikrofon. Lubiła oglądać Toma i Jerrego i Garfielda.Potem urodził się jej brat, Almon Day. Cate lubiła się z nim bawić, bardzo dobrze się dogadywali.

Pewnego dnia dzień przed jej 3 urodzinami Caterine złamała... kopytko! Leżała w łóżku 2 miesiące, ale nie nudziło się jej bo mogła siedzieć sobię w ogrodzie czy nawet pójść gdzieś z mamą, ale musiała też długo leżeć, a to sił nie dodawało bo jak już wstawała to chodzić jej się nie chciało

Lata podstawówkiEdytuj

ZerówkaEdytuj

Kiedy Cate mając 7 lat poszła do zerówki to zaczoł się  piękny okres podstawówki.ale rym;-;Pierwszego dnia kiedy wieszała swoje rzeczy na wieszaku, zauważyła obecną przyjaciółkę, Lane Say May.Cate szybko zaprzyjaźniła się z Laną.Pod zakończenie 1 połrocza do ich klasy dołączyła jej przyjaciółką Lily Goodness.Trzy przyjaciółki trzymała się ze sobą.Uczyły się całkiem nieźle chociaż i tak w zerówce się prawie cały czas bawiły, nieroztstawały się ze sobą. Caterine mieszka na Al.Księżniczki Luny 5, Lana na Al. Księżniczki Luny 8 a Lily na Al.Księżniczki Luny 7. Często bawią się na podwórko Cate i Lily. Pod koniec roku, Cate cieszyła się bardzo na wakacje, kiedy się zaczęły Cate to uczciła i poszła nad jezioro.

Klasy 1-3Edytuj

Klasa 1Edytuj

Kiedy tylko wrócila do szkoły. Pani zapytała ją z kim będzie siedzieć, ona odpowiedziała ,,Z Lamną, Proszę Pani!" za chwilę po tym były głosowania na przewodniczącego, Cate wygrała.Zastępca to kucyk ktory doszedł wraz z pierwszą klasą i zmianami, choćby podwójne  ławki (w zerówce są poczwórne stoliki).Ale mniejsza z tym ten kuc co doszedł to była Decertin Smool, uważała się za gwiazdę Ponyville, nabijała się ze wszystkich ale dołączyła do paczki Cate, Lany i Lily, siedziała z Lily.Klasa pierwsza mijała szybko oceny Cate to 4 lub 5 (6 nie dostawali) dostała kilka 1-ynek, ale uczyła się dobrze. Tydzień przed wakacjami pojechała (i też płyneła) na zieloną szkołę na wyspy za Equestrią, za to w wakacje na kolonie do kryształowych gór. W swe 9 urodziny dostała swoje pierwsze psiątko zwierzątko czyli psa który wabił się Kora.

Klasa 2Edytuj

Na początku drugiej klasy urodziła się jej siostra, Jenna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki